Hazır Ofis Nedir?

sanal-ofis-hazir-ofis

Hazır ofis nedir sorusu yıllardır cevap aranan sorular arasında yer almaktadır. Şirketlerin ofis odalarında ya da özel odalarda çalışmak zorunda olan kişilerin ofis içerisinde kendilerine ait özel eşyaları, kişisel evrakları ve dokümanları yer alır. Ancak birey özel bir çalışma için yepyeni bir ofise ihtiyaç duyabilir.

Hazır ofis, şirket telefonunuzun sekreterlerimiz tarafından şirketinizin ismi ile cevaplandığı,  Misafirlerinize odanıza kadar eşlik edilen, Elektrik, su, aidat, internet, iklimlendirme, mutfak, temizlik, bakım – altyapı ve benzeri masrafları hiç düşünmediğiniz, ihtiyacınız olan ofis mobilyalarının tümünün karşılandığı, tam donanımlı… Sadece bilgisayarınızı alıp işinize başlayabileceğiniz zamandan kazanç sağlayan ofis kiralama hizmetidir.

Hazır ofisler tam olarak bu istek ve ihtiyaçlara yönelik cevaplar niteliği taşıyan ofis alanlarıdır. Bazı şirketlerin özel olarak yaptığı bir iş olan hazır ofis sunumları, çok rahat çalışılabilecek alanlar olarak da bilinmektedir.

Hazır ofis kullanımlarının getirdiği diğer özellikleri şu şekilde sıralayabiliriz.

  • Sekreterlik ve temizlik işleri ücretsiz bir şekilde yer almaktadır.
  • Hazır ofisler, şirketler için gerekli her türlü eşya ve donanımsal alt yapıya sahiptir.
  • Hazır ofislerde tadilat masrafları ve herhangi bir gider söz konusu olmamaktadır.
  • Hazır ofisler, müşteri isteklerine ve ihtiyaçlarına göre farklı çözümler üretebilen flexible ofislerdir.
  • Self – servis ücretsiz çay ve kahve hizmeti sunmaktadır.
  • Görüşmelerini gerçekleştirebileceğiniz, profesyonel araç ve gereçlerle donanımlı toplantı odaları sunmaktadır.

Daha fazla detaylı bilgi için aşağıdaki formu doldurarak ya da iletişim sayfasındaki telefon numaramızdan bize ulaşabilirsiniz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Tıkla Ara